woensdag 3 april 2013

Verslag liposuctie bovenbenen (binnenkant)

 
Dit verslag is meer negatief dan positief. En dat is waarschijnlijk, in ieder geval gedeeltelijk, mijn eigen schuld !
 
Ik had, uiteraard weer een bon gekocht van Groupon ter waarde van 600 euro. Graag wilde ik iets laten doen aan mijn "worst nightmare" mijn gruwelijke bovenbenen.
Als je een broek of rok aan wilt is dat nooit de goede maat. De broekband staat altijd open omdat je voor je dijen een grotere maat moet kopen dan voor je taille eigenlijk goed is. Ik vind het dramatisch dat je zo jaren lang moet rondlopen.  Het ergste is dat dat spul dat je op je benen meedraagt beweegt. Het wobbelt gezellig met je mee. Bij het zwembad lig je dus eigenlijk het liefst plat met je knieen iets gebogen omdat je benen dan slanker lijken.
HERKEN JE DIT?
Je kunt dus wel voorstellen hoe blij ik was met mijn bon en de afspraak voor de intake was zo gemaakt. Met het schaamrood op de kaken ging ik naar de Laser esthetic
HAIR & BEAUTY CLINIC
LASER-AESTHETIC
ANTWERPEN
HASSELT
BELGIE
Je begrijpt wel dat je daar niet echt met een opgegeven hoofd en een air van wie doet me dat naar binnen gaat. De consulentes zijn hardstikke slank en intimiderend. Maar de onze was in ieder geval aardig. Ik vroeg nog; Hou ik niet teveel vel over?" Volgens haar viel dat wel mee. Afspraak voor iets later in de maand gemaakt. Uiteraard moest ik wel 1000 euro bij betalen en voor 100 euro een broekcorset kopen. Bij elkaar dus nog 1700 euro. Na binnenkomst kreeg ik alvast een roesje en daarna mocht ik naar de arts. Hij vermeldde mij dat ik wel wat vel ging overhouden. Ik schrok me dood want dat had ik nu juist gevraagd. Maar dan ben je al verdoofd en ga je gewoon door.
De behandeling voelde ik wel door het roesje heen maar was best wel uit te houden. Versuft ben ik met mijn vriend naar huis gereden en heb me strikt aan de regels gehouden. Corset aan zolang dat moest en het heelde snel. Mijn benen waren een stuk dunner maar mijn vel was inderdaad ruimer, of beter gezegd, mijn vel was niet meegetransformeerd. Na dat half jaar begon ik een soort van bobbels in mijn benen te krijgen. In mijn ene been erger dan in mijn andere been. En dat was het moment dat ik terug moest naar die kliniek.
Dat heb ik niet gedaan!!!
Ik heb de kliniek dus niet de kans gegeven mij uit te leggen wat er niet goed gedaan was of eventueel, indien mogelijk, iets te herstellen.  Ik durfde het gewoon niet, nog steeds schaamde ik me voor mijn lichaam.
Verzachtende omstandigheid voor mij:
Ze waren ook niet echt dusdanig met je begaan dat je daar onbezorgd weer binnen huppelt, ik heb ook geen herinnering gehad om terug te komen na dat half jaar.
Conclusie: 
Dus ondanks het feit dat ik niet helemaal tevreden ben over de vorm en ik niet begrijp waarom ik die bobbels heb, is mijn broekmaat nu wel een stuk "normaler". Maar dat onbevredigde gevoel krijg ik niet meer weg. Let wel: ik geef de kliniek niet de schuld van iets!! Zij hadden het misschien kunnen ophelderen of herstellen maar daar heb ik ze geen kans voor gegeven.
Wat zijn jouw ervaringen ?
+liposuctie +plastisch chirurgie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten