maandag 22 april 2013

Botox/injectables Rotterdam Noord.

Na mijn experiment in Den Haag heb ik gezocht naar een salon in Rotterdam. Uiteindelijk een salon gevonden in Rotterdam Noord, zomaar geprikt eigenlijk. Je weet van te voren toch niet of een salon goed is of niet.
Telefonisch heb ik een afspraak gemaakt. De arts komt daar maar eenmaal per maand prikken daar moest ik op wachten. Na 3 weken wachttijd kon ik komen.
Bij de salon aangekomen werd er eerst de bekende lijst ingevuld en de arts/behandelaar kwam mijn gezicht bekijken. Botox werd afgesproken voor alledrie de zones. Het prikken had hij goed onder controle, nagenoeg geen pijn. 's middags was ik misselijk, ik word altijd misselijk na een botox behandeling. Dit ligt niet aan de behandelaar of aan het serum. Het ligt gewoon aan mij.

Na een week was er nog niets te zien, best wel raar. Maar ja, er staat 2 weken voor dus afwachten maar weer. Na de tweede week heb ik de salon opgebeld en de situatie uitgelegd. Totaal geen probleem, er werd gewoon een nieuwe behandeling gepland. Tijdens die tweede behandeling heeft de behandelaar mij verteld dat er 5 % van de mensen niet reageert op botox. Het zou dus kunnen dat ik bij die 5 % hoorde. Natuurlijk hoopte ik dat niet, dus elke dag keek ik gespannen in de spiegel. Mijn telerustelling was groot toen er weer niets te zien was. En ik berustte me in het feit dat ik tot de rampzalige 5 % behoorde.


Na twee weken kreeg ik mail van Nadia. Er scheen iets fout te zijn gegaan met de leverancier van de botox. Iedereen die in die bepaalde periode behandeld was kon nog een keer terug komen.
Ik vond en vind het nog steeds helemaal geweldig dat deze salon zonder dat ik ze aangesproken had mij terug liet komen om de behandeling nogmaals te doen. Dit hoeft niet natuurlijk, voor mij bewijst het dat zij echt bezig zijn hun klanten tevreden te stellen. Er kan altijd een fout gebeuren maar het feit dat zij uit zichzelf de fouten gaan herstellen, tegen hoge kosten, vind ik prijzenswaardig.
Service gerichte salon, niet de goedkoopste maar wel eerlijk !
Uiteindelijk is het bij mij toch ook nog goed gekomen, de botox heeft gewoon gepakt.
Wil je het adres, gewoon even mailen dan. Ik ben ook benieuwd naar jouw verhaal.

+botox, +injectables, +schoonheidssalon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten