maandag 15 april 2013

injectables/fillers/teosyal- Den Haag



Na lang zoeken op het internet had ik een kliniek gevonden op internet die mij aansprak. De kliniek heeft een adellijke naam en bevind zich in dezelfde adellijke straat. De eigenaar en eigenares waren erg lief en attent, de kliniek is uiteraard erg mooi (zijn ze bijna allemaal)
. Alles werd duidelijk uitgelegd, hoe de lijntjes ontstaan bijvoorbeeld. De eigenaar omschreef het als volgt:  Als je niet meer ongesteld wordt, wordt je hormoonhuishouding anders, hierdoor stopt het aanmaken van collageen. De ruimtes in je gezicht die tot dan opgevuld werden door collageen worden nu holtes in je gezicht doordat de collageen niet meer voldoende aangevuld wordt. De holtes zie je aan de buitenkant als lijnen en rimpels. Die holtes kunnen opgevuld worden met bijvoorbeeld teosyal.  Omdat het mijn eerste maal was heb ik gewoon gedaan wat hij me adviseerde. De lijntjes rond mijn mond, de diepere lijnen die van mijn neus naar beneden liepen en ook de diepe lijnen die vanuit je mondhoeken naar beneden lopen.

De behandeling zelf was pijnlijk, de tranen liepen over mijn wangen. De locatie waar de teosyal ingespoten werd is erg gevoelig. Ik had de lijntjes bij mijn lippen op laten vullen, auw, auw.
Je moet je een dergelijke behandeling als volgt voorstellen; De injectienaald werkt op dezelfde manier als een kitspuit. De naald gaat helemaal door naar het uiterste puntje van je ruimte/rimpel boven je lip, vandaar uit trekken ze de naald langzaam uit je plooi terug terwijl ze gelijktijdig de teosyal uit de injectienaald in de holte van de plooi spuiten. Hierdoor wordt de vloeistof mooi, gelijkmatig verdeeld in de holte/plooi/rimpel.   En dat ongeveer 16 keer !!!! Daarna wordt het met de hand ingemasseerd, soort van gevormd dus. Net zolang totdat de behandelaar helemaal tevreden was. Er wordt in deze kliniek duidelijk veel tijd voor je uitgetrokken.
Het behandelen van de holtes bij je neus en die van de mondhoeken naar beneden is gelukkig minder pijnlijk.


Ik kreeg nog wat verzachtende zalf mee en na afloop van de sessie werd ik opgemaakt door de eigenaresse. Dit vond ik erg positief want dan hoef je niet zo gehavend over straat.

Eindresultaat: Mooi, gezicht, zag er veel minder vermoeid uit en de liplijntjes waren zo goed als weg. Bovendien zie je gelijk resultaat anders dan met botox. Botox(spierverlammer) werkt pas na een dag of tien. Het is logisch dat je met vullers gelijk resultaat ziet want je vult ter plekke je holtes op. De behandelaar had de rechterkant van mijn gezicht gedaan. Hij gaf me een spiegel in mijn hand en ik kon zelf heel duidelijk het verschil tussen de linker en de rechterkant zien. Heel raar om te zien!
En zelfs nu nog, na meer dan 3 jaar heb ik profijt er van. De lijntjes zijn wel iets terug gekomen maar niet meer zo erg als voorheen.   De blauwe plekjes zijn na een dag over tien helemaal weg.
Deze kliniek: Mooi resultaat, behandeling pijnlijk, zorg en nazorg prima. Wil je weten welke kliniek het is mail me dan.

Het kan nog beter maar daar wil ik het een volgende keer over hebben. Dat is een verslag betreffende een soort van vloeibare face lift die een andere kliniek bij mij uitgevoerd heeft. .
+plastischchirurgie +teosyal +botox +injectables +fillers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten