dinsdag 2 april 2013

Beoordeling botox behandeling in Rotterdam, NL


 
Hi,

Ik had jullie beloofd een oordeel te geven over de botoxbehandeling die ik 10 dagen geleden heb ondergaan. Verwacht nooit wonderen maar ik vind deze toch erg goed gelukt.

Op groupon heb ik een bon gekocht waarmee je korting krijgt op een behandeling. Je kunt kiezen uit 1, 2 of 3 zones. Ik heb 3 zones gekozen, ik heb daar 179 euro voor betaald. Normaal gezien liggen de prijzen, afhankelijk waar je gaat, voor een behandeling tussen de 125 en 175 euro per zone.
 
Voor
 
Na


Deze behandelaar geef ik een dikke 9.
Het resultaat vind ik geweldig, mijn frons is zo goed als weg, kraaiepootjes ook en mijn voorhoofd is stukken beter dan het ooit geweest is. Ik weet het verschil want ik heb dit al vele malen eerder gedaan (ook bij bekende salons/klinieken)

Het verschil tussen deze behandelaar en de wat bekendere salons ligt in het feit dat de ontvangst iets minder is en het "chique"heids gehalte van de plek waar je behandeld wordt. Niets mis met deze salon, schoon en netjes,  maar er was bijvoorbeeld geen receptioniste. Je werd ontvangen door de behandelaar zelf.
Nu begin ik dus te denken dat aan het uiterlijk vertoon van sommige salons een extra prijskaartje hangt.

Het enige minpuntje was dat de behandelaar mij verwarde met iemand die kennelijk te laat was en hem had gebeld zonder nummerherkenning. Ik was 7 minuten te vroeg en weet niet eens hoe ik nummerherkenning uit moet zetten in mijn telefoon. (Vandaar de 9 ipv 10)  Maar niet getreurd, het is het resultaat dat telt.

Ik zou zonder meer terug gaan naar deze salon, ook als ik voor de behandeling het normale tarief zou moeten betalen. Het is het waard, ik heb ontzettend slecht meegemaakt en het is een verademing dat het ook heel goed kan gaan. Zelfs als de behandelaar er maar heel weinig aan verdient of helemaal niets in dit "groupon"geval.

Deze zeer goede salon heet :
Medica Estetica,
Bentinckplein 7
3039 KL Rotterdam
Telefoonnummer van de behandelaar heb ik hier voor je.
 
p.s. ben je eenmaal gegaan dan krijg je weer een kortingskaartje voor de volgende keer mee.
 
+plastisch chirurgie +botox

 

1 opmerking:

  1. Nice Blog. Patients should also be in good health overall. Complications during surgery can be increased if you have a chronic medical condition. Candidates must be nonsmokers or have quit smoking six weeks before and after surgery. The botox Rotterdam prijzen is a bit expensive.. Formore Click!

    BeantwoordenVerwijderen