maandag 8 april 2013

Injectables, Rotterdam/Barendrecht



Een nieuw botox berichtje over , ditmaal 2,  van mijn ervaringen bij dezelfde kliniek.  Ik ben er twee maal geweest, er is iets daar waardoor ik me niet op mijn gemak voel. Ik weet niet precies wat het is maar ik voel me er gewoon niet prettig.  De eerste maal dat ik er kwam was in Barendrecht tijdens de verbouwing. Intake is ok, ze stellen de correcte vragen. Bekijken je gezicht en bespreken dan wat er met je gedaan moet worden. De eerste maal had het niet goed gepakt en ik heb ze gebeld, was geen probleem, ik kon gewoon terugkomen om het geheel te laten bekijken. De arts die me hielp beaamde dat het resultaat inderdaad te wensen overliet maar hij liep niet over van vriendelijkheid. Hij heeft mijn voorhoofd opnieuw behandeld. Ik voelde me helemaal schuldig toen ik naar buiten liep. Volgens mij moet je niet met zo'n gevoel bij een dergelijke kliniek weglopen.
Ik ben nog een keer terug gegaan omdat ik een bon gehad had van een vriendin, zij had hem gekocht maar durfde eigenlijk toch niet meer. Ook de tweede keer was het resultaat niet zoals ik gewend ben maar ik ben niet meer terug gegaan. Het enige positieve was dat diegene die me nu hielp mijn bovenooglid een beetje wilde liften dmv dezelfde injecties. Maar ook zij liep niet over van positiviteit. Ik voel stemmingen aan en weer voelde ik me niet op mijn gemak. Resultaat: Ik juich niet.

Conclusie: Het was niet puur slecht maar zeker geen positieve ervaring. Zonder prikkel ga ik daar niet meer terug.  Ik zet hier geen naam van de kliniek bij want ik wil niemand benadelen. Mocht je het echt willen weten, mail me dan.
+plastisch chirurgie +injectables +botox

2 opmerkingen:

  1. Goedemiddag,

    Ik ben Kelly Westra, een studente journalistiek. Momenteel werk ik met mijn redactie aan een productie over cosmetische ingrepen/chirurgie.

    Ik vroeg mij af of het mogelijk is u te interviewen over uw ingrepen, beweegredenen en uw gevoelens ervoor/erna.

    Ik en mijn redactie zullen dit heel erg op prijs stellen en horen dan ook graag van u.

    U kunt mij bereiken via kellynoellewestra@gmail.com

    Met vriendelijke groet,
    Kelly Westra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Kelly,

    Misschien kunnen we elkaar helpen. Jij hebt hulp nodig met je productie en ik zit te springen om hulp bij het maken van een website waar dit blog op kan.
    Weet jij mss iets voor mij ?

    groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen